Tuesday 5 December 2017

Forex de scalping nedir soussi


Scalping nedir Aslnda ok da nemli bir kavram deil scalping, ama hem nceki yazlarmdan birinde bahsetmiim, hem de forex hakknda bir iki ey sylemek istiyorum. Scalping, kk karlar amacyla ok ksa sreli pozisyon almak anlamna gelir. Bir-iki kademelik artlar iin pozisyon alan scalper, istediini elde edince hemen pozisyonunu kapatr. 10000de 1lik ykseliten bile kar edebilmek iin elbette kaldra kullanmak gerekmektedir. Bunun iin de en uygun yer forex piyasalardr. Sanyorum 1e 400 snrna dayanm durumda kaldra oranlar. (Kaldra nedir) Bu da ok yksek bir risk aldnz, yatrdnz paray 15 dakika iinde kaybedebileceiniz anlamna geliyor. Imdi yazmzn asl konusu, forex piyasasna geelim. Forex piyasas, seu eit dvizi alp satabileceiniz, cumartesi-pazar hari 24 saat ak olan, gnlk 3-4 trilyon dolar ilem hacmine sahip bir piyasadr. Eitli arac kurumlar bu piyasada ilem yapmanz olanakl klar, fakat ben daha nce oi ilem yapmadm iin arac kurumlar hakknda bilgi veremeyeceim. Finans ve ekonomi bloglarna aina olan arkadalar kesinlikle daha nce reklamlarn grmlerdir forexin. Maama zam istiyordum, gerek kalmad, forexe 100 dolar yatrdm 10000 dolar yaptm tarz reklamlar. Umarm bunlara kimse inanmyordur. Nanmamak iin yle bir nedenim var, bu tarz reklamlar iki eit kurumdan geliyor: 1. Forex ilemlerine araclk yapan kurumlar 2. Bahiskumar siteleri Bir firmann bu eit reklamlar vermesi iin sizin zerinizden salam paralar kazanyor olmas gerek. Nitekim Ekonomi Trk de bir ka yazsnda bu kurumlarn handikaplarndan bahsetmi, dvizin ynn ksa vadeli olarak tahmin etmenin imkansz olduunu syleyerek, bu ekilde para kazanmaya almann kumardan farkl olmadn sylemiti. Tek bir fark var bence, forex yasal. Merhabalar yaznz ans eseri okudum. Uzun zamandr forex piyasasndaym. Bahsettiiniz gibi 100 la balayp 1000 ile kmak 1 ayda mmkn fakat hrsnza kapldnz an kumardan farksz deildir. Sizde bilirsiniz ki riskin yksek olduu yerde kazanta yksektir. Ne kadar kar edeceiniz veya zarar nerde durduraanz tamanho aittir. Fakat insanlara girmeyin etmeyin dediiniz an insanlar kt ynlendiri olursunuz. O. Ezden eksilerinin yannda ltfen artlarnda anlatnz. Sedat bey eline salk, yazy okurken aklmdan geenleri yorum olarak yazmsnz. Site sahibine teekkrler. Az nce internetten buldum bu paylamnz. Ok beendim. Ancak birka yorum haricinde oi yorum yazan olmam, bende bir yorum yaptraym dedim. Nk yorumlarla google de ykselmeli bu site. Siteye yazlan yorumlarn az olmas birazda site sahipleri ile alakal aslnda, biraz daha abalamalar gerekiyor. Forex ok riskli olduu kadar kazanl bir yatrmdr. Kesinlikle kolay deildir. Ancak its ite olduu gibi eitiminizi srekli tutmal ve gndemi yakndan takip etmelisiniz. Altnz arac firma ve kullandnz yatrm platformu da (programnz) ok nemlidir. Bunlarn kullanm ve bize sunduu avantajlar iyi deerlendirmek gerekmektedir. Ben Hemen Yatrma Balamanz Nermiyorum. Deneme hesab aarak bu ite tecrbe kazanmalsnz. Hemen para ile ilem yapmaya alrsanz benim gibi zarar edebilirsiniz. Sermaya Piyasalar Kurulundan lisansl GcmForex firmasndan cretsiz deneme hesab aarak ilemlere balayabilirsiniz. Bu sayede 100.000 dolarlk bir paranz varm gibi yatrma balayabilirsiniz. Cretsiz olarak 100.000 dolarlk deneme (demo) hesabn amak iin: xticaretxticaret2033972 unutmayn eitimini tam almadan yaplan forex yatrm, yatrm deildir. Bu yorum yazar tarafndan silindi. Forex e iyice eitim almadan girmeyin arkadalar. Bu yzden btn arkadalara demo hesab ile pratik yapmalarn neriyorum. Forex ile ilgili bir video hazrladm. Zlemenizi istiyorum. Gcm Forex firmasndan cretsiz olarak Demo Hesab Amak no Link. GcmforexA2377

No comments:

Post a Comment